dinsdag 22 juli 2014

Babykaart

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik een universeel babykaartje laten zien. Gelukkig had ik deze kaart al eerder gemaakt want het is momenteel een beetje te warm in mijn hobbykamer. Ik heb de schattige nieuwe baby clear stamps gebruikt. Op het blog van Joy! Crafts staan nog meer leuke voorbeelden.


 
Gebruikte materialen:
 
Happy Bloc 6011/0034
Papierblok 12x12 6011/0701
8099/0001 Linnen karton wit
 
Clear stamps baby - Beren in rij 6410/0319
 
C&E stencil Mini Labels 3 D  6002/0180
Snij stencil paperclips baby- neutraal
 
Chalks bright 6200/0206
Organza lint wit 6300/0023
 
Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia, wat een leuke babykaart heb je gemaakt! Die stansjes van de paperclips/veiligheidsspeldjes, zijn leuk!!
    Is het nog steeds warm op je hobbykamer of valt het mee?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,
    Wat een schatje van een kaart, echt top!!!
    Mooie kleurtjes ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia. Leuke babykaart. Leuk afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke kaart.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend lieve babykaart heb je gemaakt Sylvia!
    Super lief die beertjes.
    Heb ook even rondgesnuffeld op je blog, wat veel moois!
    Ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie gedetailleerde kaartjes zie ik hier, heb even lekker 'gebladerd'. Leuk allemaal!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia