vrijdag 24 oktober 2014

Baby

Hallo allemaal,

Vandaag was het mijn beurt om een creatie op het blog van Joy! crafts te plaatsen.

Ik heb een kaart gemaakt met het nieuwe designpapier papierblok baby blauw. Het plaatje komt uit hetzelfde blok. Er zijn 2 oudere stencils van Joy!crafts gebruikt stencil hart en een stencil van Lin & Lene, een mooie rand met hartjes.



 
Het middelste hart en het plaatje zijn verhoogd opgeplakt. (0,5 mm).De letters zijn ook verhoogd opgeplakt. (1,0 mm). Het geheel is afgewerkt met lint van de Forest Friend Collectie, organza lint en pearls.




Ook wil ik Doris welkom heten op mijn blog. En Jolanda bedanken voor de mooie kaart die ik heb ontvangen voor mijn verjaardag.


 Gebruikte materialen :

6011/0041 Papierblok - Baby blauw
8099/0001 Linnen karton wit

1201/0053 Lin & Lene stencil rand
6002/0082 C&E stencils set 2, Hart ( 3st)

6410/0078 Clear stamp - Typewriter Keys Alphabet

6020/0001 Joy! zelfklevende parels
6200/0021 Strikjes maker
6300/0340 Ribbons Forest Friend Collection 2 - set 1
6300/0255 Ribbons fringe with satin edge

6500/0000 3D foam 0,5 mm
6500/0001 3D foam 1,0 mm
6500/0215 Joy! Tackylijm

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.





18 opmerkingen:

  1. Hallo Sylvia,
    Mooie baby kaart ,leuk met het hart in het midden mooi model .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ja dat is zeker een mooie rand, en je hebt
    er ook een mooie kaart van gemaakt ☺

    Alvast een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia, bedankt voor je bezoekje aan m'n blog en dat je volgster bent geworden! Ik bij jou natuurlijk ook,heb al enkele van je creaties zitten bekijken,meid wat een kunstwerkjes! Ik kom zeker vaker bij je kijken. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sylvia je babykaartje en wat een mooie rand mal met de hartjes!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Sylvia. Erg mooie materialen gebruikt die supers over komen op deze manier.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief babykaartje Sylvia. Ik hou wel van dat blauw! De stansen zijn ook prachtig!
    En het hartje natuurlijk: lief!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Prachtig die randmal. Schitterend babykaartje
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Sylvia, leuk model ook.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi schattig babykaartje heb je gemaakt Sylvia, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende babykaartje. Met mooi kleuren, details en plaatje. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sylvia
    Wat een prachtig, lief babykaartje ... mooie scrap, leuk modelletje en prachtige malletjes, Schitterend gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige babykaart. Leuk model kaart ook. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sylvia,
    dank dat je mijn blog bent gaan volgen ook ik ben volger geworden bij jou wat heb ik genoten van al de mooie creaties op je blog
    en je babykaartje is super mooi en een tof modelletje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk heb ik jouw blog ook gevonden... Wist nog niet precies hoe dat allemaal moest.
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Ik ga nu snel je andere creaties ook nog even bewonderen.
    Liefs, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sylvia.

    Wat een lief schattig babykaartje.
    En ik heb genoten van al het moois wat ik op je blog heb gezien.
    Ben ook gelijk volger geworden.
    Kan ik snel weer terug komen!

    groetjes Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke en lieve babykaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia