maandag 24 november 2014

Thank you...

Hallo allemaal,

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Esmeralda welkom op mijn blog.

Vandaag is het mijn beurt om een creatie op het blog van Joy! crafts te plaatsen. Ik heb het open up stencil vlinder gecombineerd met de stencils love fantasy van Mery.

Met het open up stencil maak je in een handomdraai een mooie en aparte kaart.



 
De stencils love fantasy kun je op verschillende manieren gebruiken. Je kunt ze in elkaar schuiven, apart gebruiken en ook met een lintje erdoor krijg je een heel leuk effect. Op mijn kaart heb ik alle drie de varianten laten zien. Het designpapier is van het mooie papierblok Romantic Lace Style.De tekst is van de sheet clearstamps Sayings.


 
 
Het geheel is afgewerkt met pearls en lint.


Gebruikte materialen :

6011/0206 Papierblok Romantic Lace Style
8089/0206 Kraftpapier 15x 15
8099/0003 Linnen karton A5

6003/2014 Open up stencil - vlinder
6002/0404 C&E stencil - love fantasy
6410/0308 Clearstamps tekst ENG - Sayings

6020/0001 Joy! zelfklevende Pearls
6300/0320 Ribbons Natural Sense Collection- set 1

Kijk eens bij de tutorials hoe je met de open up stencils werkt.

Bedankt voor het langs komen en graag tot ziens.

 

18 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Sylvia,

    Die Karte sieht wunderschön aus. Ich bin begeistert wie toll du diese Scahblone genutzt hast.
    Meine ersten beiden Versuche mit der Schablone sind gescheitert. Bei mir sind immer die kleinen Stege gebrochen. Ich bewundere deine Arbeiten sehr gern. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,

    dit is een schitterende kaart en wat een mooie stencil heb je gebruikt!! Verder erg mooi afgewerkt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is super gaaf geworden!
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shame on me....maar ik heb weer lekker op je blog rond gekeken Silva, nou zie ik evengoed
    je kaartjes voorbij komen, maar met ruim 250 volgers, lukt het echt niet om overal een reactie
    achter te laten, dan wordt het een dagtaak! Je bent lekker bezig met je kerstkaartjes zag ik en deze open-up kaart is heel mooi, handig een stencil dat je binnen een handomdraai een mooie kaart kan maken!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje,super!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sylvia, wat een mooie kaart. Ik heb even geklikt op de link Tutorials maar zag enkel een filmpje over het gebruik van pop-up dies en niet van de open up stencils. Klopt dit ?
    Hartelijke groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Veerle, Ik heb je een antwoord gestuurd via een mailtje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sylvia,
    wat een prachtig kaartje is dit. Heel fijntjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart. Wat een mooi vlinder en prachtig papier heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig kaartje Sylvia, heel mooie stencil en prachtig papier !
    Heel knap gemaakt !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sylvia,

    Je maakt ook prachtige kaarten. Had je kaartje al gezien op de blog van Joy Craft.

    grtjs
    Claudia
    Ben ook bij jouw volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sylvia, supermooi en stijlvol vind ik hem.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Sylvia. Mooi van kleur.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je met de Open-Up mal gemaakt Sylvia.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, echt heel mooi.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia