maandag 19 maart 2018

Spring...

Hallo allemaal,

Vandaag een soort lentekaart.Ik heb gebruik gemaakt van 2 Multiframe Dies en 2 Shape Dies.Achter het hartje zit vellum ,waarop ik zelf de tekst heb gestempeld met een sheet clear stamps die bestaat uit losse letters die je aan elkaar kunt stempelen.Zo kun je, je eigen teksten maken.


De achtergrond heb ik door een embossing folder gehaald en met een inktpad beïnkt.De houten vogeltjes heb ik ingekleurd met Memento markers Potter's Clay en Peanut Brittle.

Gebruikte materialen:

MFD060 Multiframe Die - Straight heart
MFD085 Multiframe Die - Straight Dotted Round

SD045    Shape Die - Flower 2
SD134    Shape Die - Leaves 3

ALCS001 Clear Stamp Alphabet - Lena

Hierbij wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke reacties.Ik heb ze met plezier gelezen.Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers Petra en Syl.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.


37 opmerkingen:

  1. Lovely card my friend, love how you put one circle slightly over the other...Hope you worked out my instructions via email and that it has worked out for you.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Sylvia,well done my friend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje. Mooie bloemen erop verwerkt en die houten vogeltjes erop. Leuk gedaan zo het vellum in het hart.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Sylvia, laat die lente nu maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart Sylvia. Leuk die letters zo.
    PS Ergens moet ik toch bij je volgers staan Sylvia. Want ik kan niet op ""volgen"" komen. Alleen kan ik het opheffen het volgen. En dat wilde ik maar niet doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Stoer èn lieflijk tegelijk.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een erg mooie kaart, leuk die verspringende cirkels met het hart erin, en de leuke bloemetjes en vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart Sylvia, leuk de tekst op 't vellum en ook de bloemen zijn mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart, vol met leuke materialen.
    Leuke achtergrond heb je erbij gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe kan dat nu, ik zie me niet meer bij je volgers staan.
      Ik kom er terug bij hoor Sylvia.
      Doe ik meteen.

      Verwijderen
  10. Mooi Sylvia. Leuk het vellum in het hart.
    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so gorgeous!! I love the flowers and birds!! What a beautiful card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorjaarskaart..krijg zin in het voorjaar..hopelijk blijft Koning Winter nu weg!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous card. The background embossing folder looks great as does that vellum heart. Great how you have done the sentiment using individual letters. Such a beautiful card x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely card design, those flowers are gorgeous and create a beautiful finishing touch to this card.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Sylvia.....en ik heb zo eens teruggekeken op je blog en heb heel veel moois voorbij zien komen!
    Groetjes en bedankt voor je lieve berichtjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. How sweet card! Love the interlocked pierced circle and that lovely bird!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A super card Sylvia, a fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorjaars kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Sylvia!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a stunning card design Sylvia.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo liebe Sylvia,
    es sind wieder so viele wunderschöne Karten entstanden. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sylvia,
    Wat een gave kaart! Leuk dat je die letters zo mooi aan elkaar kunt stempelen. Ik heb ook letterstempels, wie weet kan het daarmee ook wel...toch eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke voorjaarskaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief lentekaartje! Heel leuk gedaan!
    groetjes,
    Syl(via) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sylvia this is amazing, I love the background and the combination of the 2 stitched circles. The flowers, bird and hearts are perfect!!!!
    Enjoy your Friday.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart is het geworden Sylvia. Mooi die achtergrond zo. En die hartjes in de bloemen maken het helemaal af.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige voorjaarskaart, Sylvia.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a beautiful spring card, like how you did the offset die cut layers!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This card is absolutely stunning Sylva. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia