woensdag 3 oktober 2018

Uitslag Candy...

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik de uitslag bekend maken van de Candy.De Candy heeft 8 weken bovenaan gestaan.

Het was 200 volgers of zolang mijn blogpauze duurde.Inmiddels blog ik weer.

De winnaar is Aussie Annie.

Annie heel veel plezier met de stempeltjes.Je kunt me mailen voor je adres.Dan wordt de Candy zo snel mogelijk naar je toegestuurd.Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties tijdens mijn afwezigheid.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

15 opmerkingen:

  1. Sylvia, wow what an wonderful surprise but the best is that you are able to craft again...I will email you...thanks for the win.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awwh congrats to Annie great win ,and a lovely giveaway Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Annie. Dank je voor de kans Sylvia.
    Fijn dat je weer terug bent.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations Annie!!!
    Hugs, Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je stempeltjes daar zal Annie veel plezier van hebben, gefeliciteerd met het winnen Annie!
    Hopelijk gaat het met je rug weer stukken beter Sylvia, zodat je de hobby weer kunt oppakken en de rust je goed heeft gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations to Annie :). It's good to see you back again.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Biggest congrats to aNNie!! :D Enjoy your fairies!
    So happy to see you again on blogger, Sylvie! Thanks for your lovely comment on my work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congratulations Annie, a very worthy winner x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, fijn dat je weer terug kunt bloggen. Ik heb ongeveer dezelfde periode eruit gelegen dus had gemist dat je even pauze ging houden.
    Prachtige kleurrijke kaart met de elfjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Annie en wat fijn dat je blogpauze voorbij is...kunnen we weer van al jouw moois gaan genieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het je weer lukt om te knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations to Annie!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Annie!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia