donderdag 17 januari 2019

Wild Rose...

Hallo allemaal,

Vandaag een stempelkaart met clear stamp Wild Rose.De achtergrond heb ik geblend met Memento Summer Sky.Ik heb van MFD 120 een malletje gemaakt en deze gebruikt om de achtergrond te maken.Langs de rand heb ik tekst gestempeld.


De roos is ingekleurd met verschillende kleurtjes inkt en daarna heb ik er glitter op gedaan maar dit is op de foto niet te zien.Ik ben nog steeds aan het oefenen met het inkleuren met mijn markers..

Gebruikte materialen :

MFD120 Rectangle straight corners XL

FLO018 Clear stamp flowers - Wild Rose
LILAO013 - English Texts

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en graag wil ik hierbij bedanken voor de prachtige kerstkaarten die ik heb ontvangen.

Zover ik weet zijn ook al mijn kerstkaarten aangekomen.Ik had een gedeelte met Post.NL en een gedeelte met Sandd verzonden.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

52 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat heeft de bloem een mooie diepe kleur van je gekregen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Sylvia en zo leuk die tekst op deze manier.
    Altijd jammer dat de glitters dan niet te zien zijn en met dit donkere weer is het helemaal lastig om foto's te maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nóóit gezien deze mooie roos en wat hebb je mooi gestempeld in dat kadertje. Ook de tekst op deze manier is iets om te onthouden Sylvia! Glimmertjes zijn helaas zelden te vangen op een foto en met dít donkere weer nóg moeilijker.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Sylvia!....leuk gedaan met het kader eromheen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart meid!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Sylvia. Leuke tekst ook.
    Moeilijk is dat altijd om glitter te fotograferen, dat heb ik ook altijd. Maar dan leg ik de kaart meestal of vanaf de zijkant nemen en dan lukt het wel, dat je de glitters ziet.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie afbeelding, weer eens een heel ander soort bloem.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card, Sylvia. I llllllllove the image and very well colouring. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Sylvia.
    Leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat eenn super mooi kaartje Sylvia, en dank je wel voor je lieve berichtje.
    Lieve groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous image and card design Sylvia.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Sylvia, het kleurwerk ziet er prima uit. Leuk de teksten aan de zijkanten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Sylvia! Inkleuren lijkt makkelijker dan het is vind ik altijd, maar dit ziet er hartstikke goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gekleurd Sylvia! Heel mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Sylvia, prachtig zo de roos in je kadertje en
    hele mooie teksten erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, elegante kaart, mooi de bloem en ik vind de tekst zo erg leuk geplaatst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so gorgeous!! I love the pretty flower and the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card Sylvia - love for soft background and the gorgeous colour of the rose
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A gorgeous card my friend, lovely background...I am going to play with my new lovely stamps from you today...big hugs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sylvia, alweer zo'n prachtige kaart gemaakt.
    Dank je voor jouw berichtje op mijn blog en heel lief van je om mij er op attent te maken dat er in Nederland een Zuid en Noord Holland bestaan. Ik ben in beide geweest, sterker nog ik ben in alle 12 provincies geweest.
    Hartelijke groeten van een nederlandse in het buitenland.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n malletje is eigenlijk heel handig...moet ik ook maar eens maken...
    Je roos ziet er prachtig uit; net of deze door de wind op je kaart geblazen is... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous colouring and what a fabulous and beautiful card. Thank you for sharing this beauty x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Very sweet card, Sylvia! Love the clean design!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart is het geworden Sylvia! en een kaart goed op de foto zetten vind ik ook altijd lastig.
    fijn weekend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful card Sylvia, I love how you have arranged the sentiment.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele leuke kaart Sylvia,leuk ook met die gestempelde tekst zo langs de rand!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart, Sylvia.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind je kaart erg mooi Sylvia. Mooie kleuren heb je gebruikt ! Groetjes Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die tekststempels heb je ook erg mooi geplaatst ! Mooi idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card, like how you did the sentiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is a pretty stamp and so elegant looking. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tof kaartje en super ingekleurd!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind je kaart erg mooi.!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi!!
    Ook erg leuk is de tekst zo in de hoek gestempeld.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een heel mooi en stijlvol ingekleurd kaartje Sylvia...heel mooi !
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooie kaart ,Leuk gedaan met de tekst.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi ingekleurd deze prachtige bloem en ik vind de tekst op deze manier ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beautifully coloured stamped image, love the design with the sentiment at the top corner of the card.

    Sylv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Net een schilderijtje Sylvia zo mooi !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een hele mooie kaart en zo mooi ook de achtergrond geblend.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtig zoals jij met de kleuren heb 'gespeeld'. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia