donderdag 28 januari 2021

Christmas cards snowflakes

Hallo allemaal,

Hierbij 2 kerstkaarten, die ik in december naar Karin en Diny had gestuurd.

De plaatjes had ik al heel lang maar paste precies in de krans.De andere materialen zijn van Nellie Snellen. Het ontwerp is hetzelfde, maar door andere kleurtjes te gebruiken krijg je weer en heel ander effect.

De kaarten zijn afgewerkt met pearls en strass stones.


Gebruikte materialen:

MFD 108 Christmas wreath and X-Mas. MFD 109 Christmas wreath snowflake. SDL 029 Snowflakes. APS 407 Adhesive Pearl Stones 4 mm.  9.0312.001 Strass stones 3 mm

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart en bedankt voor het langskomen.



15 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Sylvia.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kerstkaarten met schattige plaatjes. Mooi met al die strass steentjes erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaartjes, Sylvia. Leuke details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kerstkaarten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en wat leuk dat je er weer bent. Ik heb elke week op donderdag en vrijdag last van een robotmelding, dus ik reageer met mijn andere account, maar daarmee kun je niet op mijn blog komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Sylvia, beautiful cards! Love the cute images and the frame!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful cards Sylvia - the images are gorgeous and I love how you have framed them with the wreath.
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards, darling images and great designs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful die cuts and card designs Sylvia.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten!! Leuk om te zien wat verschillende kleuren kunnen doen...
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 hele leuke kaartjes.
    Mooie krans rond je plaatje.
    Tof gemaakt Sylvia.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A super card Sylvia, such a pretty image and lovely wreath.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a sweet, wonderfully charming card. I adore the earthy, peaceful hues. They suit the inherent serenity of wintertime to a tee.

    Autumn Zenith 🧡 Witchcrafted Life

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia