donderdag 14 juni 2018

Congratulations...

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart, die ik heb gemaakt met een background die. Ik heb oude en nieuwe artikelen gemengd.Zoals je kunt zien heb ik de inlay techniek gebruikt. Het is een vrolijk geheel geworden.



Gebruikte materialen:

HFSD017 Hobby Solution Die - Bubbles
HFSD013 Hobby Solution Die - Balloons

SDL032 Shape Die Lene - Train passengers
MFD088 Multiframe Die - Straight Dotted Rectangle

LILA013 - English Texts

Challenges:
heartfulstamping - crafting from the heart - cropstop june

Iedereen bedankt voor de vele reacties op mijn vorige kaart.Hierbij wil ik mijn nieuwe volger Rena welkom heten.Leuk dat je me gaat volgen.Graag een reactie dan kan ik ook jouw blog bezoeken.Welcome Rena.Please give a comment, so I can follow you back.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.


42 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en vrolijke kaart!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk kaartje Sylvia!...mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Sylvia, wat een super leuke en vrolijke kaart!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke en fleurige kaart heb je gemaakt Sylvia. Daar ben je een tijdje mee zoet geweest, met de inlay techniek.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A delightful card Sylvia - love those wee bears waving :-)
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een leuk idee op deze manier zeg. Die ga ik onthouden. Super gedaan hoor.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Sylvia. Wat een leuk idee, die achtergrond, mooi vrolijk geheel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke, vrolijke kaart, Sylvia!
    Fijne donderdag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een hele leuke inlay techniek Sylvia, zeer vrolijk met de
    ballonnen en beertjes! Ik vind je kaart prachtig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Happy scene indeed. Such a fun and fabulous card with great images and loving the balloons and fun circles. The in-lay technique looks fabulous too x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW Sylvia this is a fabulous card and I do love the circles, a fabulous technique which brings the card to life. Lots of fun!!!!!!!!
    Hope you having a wonderful week.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf, vind hem echt supergoed geslaagd. Deze techniek is erg leuk altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your little bears and circles make a fabulous card design Sylvia.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations to you, Sylvia, for this FABULOUS card!!!! Such a beautiful design. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great design, this lovely card looks so different and cute with all those circles and the bears peeking out from them!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel vrolijk.....wat een leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuke en vrolijke kaart, Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is the sweetest card!! I love the bears and the way you displayed them!! What a fun card!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a sweet card Sylvia, your little bears are adorable.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart Sylvia,
    Heel mooi met inleg techniek, leuke beertjes en vrolijke kleuren
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a cute card! Love those sweet little bears!
    Thanks so much for linking up to Cropstop this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Sylvia wow love your card,so cute,well done my friend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Sylvia, wat een gaaf kaartje! Zo enig met die beertjes die er uit piepen! Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Delightfully sweet card Sylvia, I love this and the circles add so much class. Have a great weekend.xx[aussie aNNie blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sylvia,

    Ik heb zo'n soort stans al een hele tijd liggen en weet niet wat er mee te doen dus deze super leuke inspiratie van jou komt als geroepen, dank je wel!.

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is just stunning. I love the colours and the dies.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wow, I am loving this card Sylvia! So cute, loving the dies and the colors you used as well as those cute little bears. Adorable! Hugs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Sylvia,
    Mijn excuses! Eerlijk gezegd heb ik inderdaad niet gezien dat je me in het zonnetje hebt gezet.
    Sterker nog ik was geen volger van je. Nu wel hoor!!!
    Sorry, op één of andere manier heb ik iets over het hoofd gezin.
    Terwijl jij wel steeds op mijn blogje komt.
    Ik schaam me diep.
    Dat gaat vanaf nu veranderen.
    Je hebt een schattig kaartje gemaakt!
    Leuke techniek gebruikt. Lijkt me wél een werkje, maar dan heb je ook wat.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend en liefs Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu was ik toch volger zag ik net. Ik weet het niet meer😞.
      Ik kom nu in ieder geval bij je langs.😊.

      Verwijderen
  29. This is absolutely adorable, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ohhh leuk kaatje zeg! Leuk die beertjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb de inlay techniek nog nooit gedaan maar moet het ook eens gaan proberen want het resultaat ziet er bij jou super leuk uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat een gaaf prachtig kaartje met deze techniek !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi vrolijk berekaartje Sylvia, leuk die inlay techniek ....
    Proficiat met je winnende mooie springkaartje , superleuk
    Fijne dinsdag en bedankt v je berichtje op m'n blog
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oooh this is so cute....I love the circles theme
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. How swe is this. I love the Bears peeking out from the circles. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Sorry I'm late commenting, time just seems to fly by here. This is a gorgeous card and must have taken a long time to in lay all those little pieces, what a fabulous design.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Sylvia this is just so adorable. Loving the teddys peeking through the round window shapes.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia