dinsdag 2 oktober 2018

Candy...

Hallo allemaal,
 
Omdat ik een blogpauze ga houden,heb ik besloten om een candy weg te geven.Het is de nieuwe fairy set van Nellie Snellen.Deze ga ik verloten onder mijn volgers.Dus deze 5 stempels zijn voor één gelukkige winnaar.Wat is de bedoeling?

              Je bent volger van mijn blog of je wordt dit.
              Zet de candy in je sidebar met een link naar mijn blog.
              Zet een reactie onder dit bericht.
 
  
       
 
Dit bericht blijft bovenaan staan.Als ik 200 volgers heb maak ik de winnaar bekend.Als het lukt :).Als het niet lukt gaat de Candy er eerder uit.

Hieronder de flyer van de nieuwe serie.


Deze blogpauze is noodzakelijk omdat ik stenen heb lopen sjouwen in mijn tuin.Dit is niet goed afgelopen :).Het is in mijn rug geschoten en trekt door naar mijn been.Hierdoor heb ik pijn in mijn been en kan ik niet goed lopen en zitten.Ik weet niet hoelang dit gaat duren.

Inmiddels gaat het weer beter.Voor mijn nieuwe kaart even naar beneden scrollen.

 Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

40 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke candy heb je bedacht.
    De fairystempels zijn zo ontzettend leuk dat ik graag een gokje doe.
    Jammer dat je zo'n last van je rug hebt, voor stenen sjouwen zijn wij ook helemaal niet gemaakt .... Heel veel beterschap.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super lief en leuk dat je een candy weg geeft, Sylvia. En deze Fairy´s zijn helemaal te gek, dus ik doe graag mee.
    Beterschap met je rug, hopelijk gaat het snel weer wat beter met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap Sylvia, hopelijk gaat het snel wat beter!! Erg leuke candy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, wat vervelend en pijnlijk, Sylvia. Hou goed je rust, dan is het misschien het snelst over. Sterkte ermee!
    Ik waag graag een gok voor deze mooie fairy candy.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia,
    Wat super leuk dat je deze candy weg wilt geven. Ik heb je gelinkt naar mijn blog. Heel veel beterschap meis en veel sterkte!! Dikke knuffel van mij.
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Sylvia, I hope, you will feel better soon.
    Thanks for the chance to win your wonderful candy.
    Hugs, Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend Sylvia. Heb je wel al fysio?
    Ik heb het 3 jaar gelden ook gehad en ben er twee manden mee zoet geweest. Tussendoor ook elke keer fysio en als het gaat, dan stukjes lopen. Zo werd er tegen mij gezegd. In het begin was het rondjes rond de salon tafel en daarna steeds stukjes verder buiten.

    Ik doe graag met je Candy mee en ga het op mijn blog plaatsen.

    Sterkte en beterschap en hopelijk gaat het snel weer beter.

    Groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sylvia, how painful - I do hope you recover quickly. I don't wish to be considered for the candy, but wanted to say how sorry I am to hear you are in pain.
    Blessings and prayers
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeer vervelend Sylvia en meestal zeer pijnlijk! Ik wens
    je heel veel beterschap en goed herstel! Heel leuk dat je een mooie candy
    weg ga geven en je kunt er vast iemand heel blij mee maken!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. o Sylvia heel veel sterkte met je rug. benen en pijn.
    ik doe heel graag met je candy mee, het is een super candy.
    plaats het op mijn blog

    Van Harte Beterschap meid.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Sylvia, I'm so sorry for your back! Stones are too much heavy for women... I have two hernias on my back and I know how painful it could be sometime!! Doctor gave me some punctures, because I did not even be stretched out... Now all it's ok, but I haven't to make too much efforts.
    I wish you a very peedy recovery!!!
    So sweet of you giving away these adorable fairies, thanks for the kind thought for your followers, hope that you reach your goal of 200.
    Take care and hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oops.... :D Was "speedy", not "peedy"!! My fingers made a bad digit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei Sylvia....de reden waarom je een Blogpauze gaat houden is niet zo leuk!
    Ik wens je heel erg veel beterschap!
    Ik doe graag aan je candy mee en zet hem in mijn sidebar.
    Volgen doe ik je al heel lang.
    Lieve groetjes en nogmaals beterschap,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is niet zo mooi Sylvia, hoop dat het snel weer beter met je gaat, ik doe niet mee aan de candy, maar er zijn vast heel veel liefhebbers,
    Beterschap
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei dat is naar! Veel rusten!
    Wat een toffe candy. Ik doe graag mee. Ik zet het op mijn blog.
    Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I hope you feel much better soon, Sylvia. You are so sweet to offer candy!! I've put it on my sidebar!! Sending get well thoughts your way. Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Get well soon and take care of yourself x Sending hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk gaat het snel beter met je, helemaal niet leuk als je zo moet afzien!
    jouw candy is wel superleuk en lief! Wie zou die mooie elfjes niet willen winnen!
    Groetjes en dankjewel voor de kans!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I hope you will have nice relaxing time on your brake.
    You must think about your health first.
    take care
    lots of hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OH Sylvia dat klinkt helemaal niet goed zeg ! Verzorg jezelf maar hoor ! Wat lief dat je daarvoor een candy geeft !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sylvia I am so sorry to read that you are unwell, I am sending you lot's of love and hugs my dear friend. Take care of yourself, it's time to listen your body.
    hugs
    sharon xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahh wat vervelend voor je Sylvia, pijnlijk ook. Ik hoop dat het toch op redelijke termijn wat beter wordt, veel sterkte hoor!
    Wat een mooie serie stempels zeg, zo lieflijk ook. Ik doe graag mee aan je candy en ondertussen duim ik voor je dat de pijn snel vermindert.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat balen Sylvia!! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt want dit is echt niet leuk.
    Kalm aan en ondanks alles fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. maak iemand anders maar blij met je leuke candy, ik heb hier al zoveel spullen waar ik nog wat mee wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I am so sorry to read this Sylvia, thank you for letting me know as I was concerned what was wrong and when I read it saddened me as this is so painful for you. I have added your candy to my blog, thank you, and I keep my fingers crossed that you will be pain free soon. Rest, we will still be here when you come back....big healing hugs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I wish you quick recovery, Sylvia.
    Take your time, my friend, and be back whenever you can.
    Thank you so much for the chance to win this great candy.
    I put your candy to my blog.
    Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I hope you heal quickly, take care of yourself.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi sylvia

    ik wil volger worden maar het lukt niet

    mooie voorbeeldjes heb je gemaakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Sylvia wow such lovely prizes my friend,hope you have a lovely week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Happy September, Sylvia. I hope you feel better. Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oei Sylvia, dat klinkt niet goed! Het is al bijna 2 maanden geleden, en ik hoop dat het intussen beter met je gaat. Ik weet precies wat het is om pijn in de rug te hebben: bij mij was een spier gescheurd en dat duurt nu al 8 weken en is nog niet goed.
    Sterkte meid en: op naar 200 volgers!
    Lia xx
    PS: ik ben weg van de stempels van Nellie. Heb er al heel wat maar nog geen elfjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat vervelend voor je Sylvia .
    Wens je heel veel sterkte toe en snel beterschap.
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Sylvia, hope that all is ok for you...and that your neck now is again well
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik hoop dat het snel beter met je gaat, heel veel sterkte.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I hope things improve soon for you.
    Thanks for the chance to win this fabulous candy.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. I came over to thank you for the kind comment on my cards and for becoming a follower, I am now following your blog and hope things improve for you soon and you come back to blog very soon.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat naar voor je! Van harte beterschap! Ik hoop dat je snel bent hersteld.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Sylvia what a wonderful giveaway and hope you are feeling better soon my friend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. OOhhhh...vervelend voor je hoop dat het inmiddels weer opknapt !!
    Leuke candy heb je bedacht , ik ga deze in m.n blog zetten ,op naar de 200 !!
    Fijn weekeinde en veel beterschap voor jouw xx
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oeps, dat is niet leuk. Heel veel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Congratulations ANNIE!!!!!
    Sylvia I hope that you feel much better very soon.
    I to have been doing lot's of chores (carting mulch by wheelbarrow) and I understand how you feel.
    Take care.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia