vrijdag 5 oktober 2018

Halloween ...

Hallo allemaal,

Vandaag een stempelkaart met de Idyllic Floral Scene clear stamp van Nellie Snellen.Ik heb er een Halloween versie van gemaakt.De spinnetjes en " vleermuizen " zijn Mini Clearstamps. Het grasrandje is een Silhouette clear stamp. In het zwarte kader heb ik een acetate sheet verwerkt.



Het was een beetje spooky, toen ik de foto op mijn PC bekeek zag ik opeens een witte schim op de achtergrond.In het echt is dit niet.Het acetate werkt als een spiegel.Ik heb al meerdere malen mica op een kaart gebruikt, maar dit is de eerste keer dat dit gebeurd.

Gebruikte materialen :

IFS008  Clear stamp  Idyllic Floral Scene - Tree with Fence
SILO26 Clear stamp Silhouet - Meadow

MAFS002 Mini Clear stamps - Birds
MAFS004 Mini Clear stamps - Critters

Hierbij wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke reacties op mijn fairy kaart.Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.A warm welcome to my new follower Doreen.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

34 opmerkingen:

  1. Faby card Sylvia, funny I was only looking at this stamp yesterday from your link, some nice stamps and you have created a wonderful card. hugs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stempelwerk Sylvia!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat streepje kijken we doorheen hoor Sylvia,
    ik vind het een kunstwerk en doe het je niet na!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spooky kaart. Mooie stempels heb je erop verwerkt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempelkaart.
    Ik begin al te beven als ik die super grote spin op je kaart zie.
    Je hebt hem wel prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sylvia,
    Meid wat fijn dat je weer aan de freubel bent! Ik vindt je kaart heel erg leuk geworden!!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, lekker Halloween-sfeertje!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterende halloween kaart Sylvia mooi gesponst
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan is het echt spooky als er iets op te zien is wat er in het echt niet op zit......
    Maar ik vind je kaart prachtig geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het spookt gewoon echt op je kaart,
    je hebt een mooie stempelkaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, so spooky card! Great colouring! Love the owl in front of the moon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fabulous card Sylvia, you have created a wonderful scene.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous scene, great job on your background!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a beautiful atmospheric card. I love the scene you have created. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous scenery Sylvia, the owl looks lovely sitting on the fence post.
    Perfect colours !!!!
    Have a lovely weekend.
    Hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great spooky scene and love how you've combined the stamps. Wonderful card and love the little spider too x.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello, my friend!! I'm back from vacation and catching up on all I've missed while I was away!! This is so spooktacular!! I love the owl highlighted in the moon!! What a fabulous card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super geheel is het geworden Sylvia!! En stempel je op het acetate dan??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Klinkt spooky!! Maar wel een mooie kaart hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, dat wittige op de achtergrond maakt het wel echt spooky...prachtige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sylvia, dank je voor de reacties op mijn blog. Ik snap er niets van: ik zie je niet meer op mijn blog verschijnen. Ik ga proberen dat te veranderen..
    Je kaart is heel gaaf. En heel veel sterkte met je rug en je been!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, je staat weer in mijn zijbalk! Pfieuw...gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die schim past wel helemaal bij de kaart ;-)
    Hij is prachtig (die kaart)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwww wat een schitterende stempelkaart Sylvia,
    Zo spooky geweldig mooi
    Ook genoten van al je andere mooie kaartjes
    Liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Sylvia what a wonderful card design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is a super creepy Halloween scene Sylvia, I love it. Beautiful stamping and inking on the background.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie techniek heb je gebruikt op deze
    mooie Halloween kaart , het spookt behoorlijk :-)
    Fijn weekeinde Sylvia , groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige spookachtige Halloween kaart Sylvia. Super leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A gorgeous card. Quite spooky. I love it. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor de berichtjes.Ik lees ze met veel plezier.

Merci pour les commentaires que je les lis avec plaisir.
Vielen Dank für die Kommentare. Ich lese sie mit Vergnügen.
Thanks for the comments.I read them with pleasure.

Groetjes,
Sylvia